#weboveOkno
Střípky know-how webařky.
Tipy a články psané pro FB skupinu Středočeské marteťačky.
Používejte neomezeně, sdílejte, prosím, s odkazem.
Díky, Marie.
Nejnovější články
Web jako soubor landing pages
Chování lidí na netu se za posledních pár let zas o kousek změnilo. Že weby nečteme, ale skenujeme, už jste asi slyšeli. S tím, jak se zdokonalují algoritmy vyhledavačů, začínáme si jaksi zvykat, že nás dovedou přímo k jádru pudla. Nechceme už procházet celý web. Chceme otevřít stránku -> ujistit…
WordPress Page Buildery
Jak vybrat šablonu pro WordPress web? Otázka, kterou opakovaně dostávám. Nejsprávnější odpověď “To záleží…” rovnou skočím a nabídnu pohled z jiného úhlu. Vybírejte podle kompatibilního Page Builderu. Page builder je plugin, který zařídí pohodlnou práci s obsahem a designem webu. Každý funguje trochu jinak. Má zásadní vliv na to, jestli…
Odkazy na webu – tahák
Internet funguje dobře právě proto, že informace dokážeme jednoduše propojit pomocí odkazů. Níže je tahák na to, jak odkazy správně používat (omlouvám se všem, kdož tohle dávno vědí). Základní struktura html odkazu: <a href=“url kam odkaz povede“>text odkazu</a> Na webu většinou nemusíte zadávat celé html, jen do příslušného pole v…
Přemýšlejte nad slovy, lidé vám porozumí
Obsah je král. Lidi nechodí na web kvůli designu, ale kvůli obsahu (to už jsem určitě psala, že jo?…) Vyměnit text na webu zvládne každý. Vymyslet skvělý text je jiná už ovšem jiná disciplína. 10 z 10 copywritterů potvrdí: Stojí to spoustu času, přemýšlení, přepisování, škrtání, zmuchlaných papírů, zahozených konceptů……
Seznam všech článků
- Link na homepage v menu webu – ANO či NE
- Rozšíření Chromu, když chcete nakrást inspiraci
- Cílové skupiny
- Cookie lišta
- Web jako soubor landing pages
- WordPress Page Buildery
- Odkazy na webu – tahák
- Přemýšlejte nad slovy, lidé vám porozumí
- Google nástroje – jak propojit
- Meta popis stránky webu
- Aby odkaz na sítích vypadal dobře
- Nástroje pro tvorbu designu
- Redesign webu
- Jak elegantně rozdělit dlouhý text
- Psychologie návštěvníka webu
- Základní princip SEO
- Nástroje pro tvorbu obsahu
- Jarní úklid webu
- Obsahový web – SEO technikálie
- Jednoduchý prodejní formulář
- Testování webu – 5 vteřin stačí
V kategorii
- Nástroje a tooly (5)
- Obsah na webu (12)
- Pluginy a doplňky (5)
- Proces tvorby webu (7)
- SEO (6)
- Technické záležitosti (2)
- Web & marketing (8)