#weboveOkno
Střípky know-how webařky.
Tipy a články psané pro FB skupinu Středočeské marteťačky.
Používejte neomezeně, sdílejte, prosím, s odkazem.
Díky, Marie.
Nejnovější články
Redesign webu
Dneska je to nějaký dlouhý. Kdo dočte do konce, má u mě žvejku… Pokud se jako Jana chystáte redesignovat firemní web, tady je pár odrazových bodů, které vám pomohou se zorientovat. První pravidlo redesignu zní: NEDĚLEJTE TO! Nedělejte to kvůli pocitu, že web je nemoderní. Ani kvůli tomu, že to dělá konkurence. Rozumějte, my…
Jak elegantně rozdělit dlouhý text
Nedávno jsem psala o tom, že na web není dobré dávat dlouhé a složité odstavce textu, protože to stejně nikdo nečte. Jak to tedy udělat, když tam ty informace chcete nebo potřebujete dát? Způsobů je víc. Dnes se s vámi podělím o tip na elegantní řešení, které se mi celkem…
Psychologie návštěvníka webu
4 věci, které lidé dělají na webu a my, markeťačky, bychom o nich měly vědět. 1. Milují konvence Protože nechtějí přemýšlet. Ocení, když váš web funguje jako všechny ostatní weby. Klikatelné logo vrátí na homepage. Kontakt bude vpravo v menu. Tlačítko vypadá jako tlačítko. Odkazy jsou podtržené nebo barevně zvýrazněné. …
Základní princip SEO
Pojďme se mrknout na tu záhadnou a spoustou tajemství opředenou disciplínu SEO – optimalizace webu pro vyhledavače. Technikálie stranou, podstatné je znát princip. Jak to ten Google (a ostatní vyhledavače) vlastně dělají? Inu zjednodušeně mají 3 věci: Roboty – pavouky, co procházejí internet a obsah stránek posílají do indexu. Roboti jdou po…
Seznam všech článků
- Link na homepage v menu webu – ANO či NE
- Rozšíření Chromu, když chcete nakrást inspiraci
- Cílové skupiny
- Cookie lišta
- Web jako soubor landing pages
- WordPress Page Buildery
- Odkazy na webu – tahák
- Přemýšlejte nad slovy, lidé vám porozumí
- Google nástroje – jak propojit
- Meta popis stránky webu
- Aby odkaz na sítích vypadal dobře
- Nástroje pro tvorbu designu
- Redesign webu
- Jak elegantně rozdělit dlouhý text
- Psychologie návštěvníka webu
- Základní princip SEO
- Nástroje pro tvorbu obsahu
- Jarní úklid webu
- Obsahový web – SEO technikálie
- Jednoduchý prodejní formulář
- Testování webu – 5 vteřin stačí
V kategorii
- Nástroje a tooly (5)
- Obsah na webu (12)
- Pluginy a doplňky (5)
- Proces tvorby webu (7)
- SEO (6)
- Technické záležitosti (2)
- Web & marketing (8)